Seniorenwelzijn home   Contact

Seniorenwelzijn Vlaardingen

Thuisadministratie

Vindt u het lastig om uw administratie op orde te houden? Hebt u moeite met financiële zaken of het begrijpen van brieven van officiële instanties? U legt ze even apart en voor u het weet ligt er een hele stapel! Waar moet u dan beginnen? Schroom niet en vraag hulp!

“Mijn man deed altijd de administratie en nu moest ik dat ineens zelf doen. 
Ik wist niet waar ik moest beginnen. De vrijwilliger heeft me geleerd hoe 
ik het zelf kan doen en daar ben ik best wel trots op”. 

Wij hebben geweldige vrijwilligers met actuele administratieve kennis. Zij willen u graag helpen om uw administratie weer op orde te krijgen. Zij nemen u het werk niet uit handen, maar gaan samen met u aan de slag. U houdt dus altijd zelf inzicht in uw administratie, inkomsten en uitgaven.

Ook kunnen zij u helpen met kosten te besparen, door bijvoorbeeld lidmaatschappen op te zeggen die u niet (meer) nodig hebt. En ze herinneren u er aan als u belastingaangifte moet doen. Kortom, zij staan u bij met raad en daad.

“Ik durfde de post niet meer open te maken. Het waren zoveel enveloppen. 
Gelukkig komt er nu een vrijwilliger om me te helpen. Dan zie ik het weer zitten.” 

Hebt u interesse?

Wilt u meer weten over wat onze vrijwilligers van de thuisadministratie voor u kunnen doen, neem dan contact op met Welzijnsadviseur Diana van der Sluis op 010 248 68 88 of via dvandersluis@seniorenwelzijn.nl

Bent u benieuwd of het vrijwilligerswerk bij de thuisadministratie iets voor u is? Bekijk dan de vrijwilligersvacature.